Snel kiezen
Zoek op herkomstgebied
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op druivenras
Zoek op producent
  U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Navigeer eenvoudig door de pagina 'Veelgestelde vragen' met het onderstaande menu:

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt u bij Bestelling en Levering

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan kunt u het pakket bij bezorging te weigeren. In dat geval worden de eventueel gemaakte verzendkosten gezien als de retourkosten en zullen in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag. U kunt er ook voor kiezen om het pakket wel te accepteren, en vervolgens op eigen kosten te retourneren.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heeft u een vraag of een klacht over één van onze producten dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt.

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld.

Even geduld a.u.b.