Assortiment
Navigeer eenvoudig door de pagina 'Klantenservice' met het onderstaande menu:
U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.
We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.
U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Als de klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan krijgt u binnen 14 dagen bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Wijnhandel Schaapveld
Pelikaanstraat 4a
7201 DR Zutphen
E-mail: wijn@schaapveld.nl
KvK-nummer: 60995335
BTW-identificatie nummer Nederland: NL8541.55.958.B01
(IBAN) rekeningnummer: NL12RABO0376734841
BIC: RABONL2U
Voordelen eigen account